26. marec 2009

Sprejem Petre Majdič

Hej!

V torek 24. marca smo v Dolu pri Ljubljani Petri Majdič priredili sprejem! Ta dogodek se je zgodil pred župniščem v Dolu. Sama prireditev se naj bi začela ob 18. uri. Še pred začetkom se je pred odrom zbrala zelo velika množica ljudi. Za otvoritev prireditve je Mengeška godba odigrala nekaj pesmi. Fantje in dekleta obvladajo, ni kaj!
Napovedali so, da prihaja Petra, in na nebu se je zasijal ognjemet. Množica se je razdelila na pol, in vmes je prikorakala naša rojakinja! Fotoaparati so peli, in kamere so snemale. Komaj se je prebila do odra, kjer nas je pozdravila. Kakor je sama rekla, je bila kratka in jedrnata! Rekla je: »Lauferka sem, Slovenka sem, in vaša sem!« . Petri so na odru čestitali: sedanji trener – Ivan Hudač, prejšnji trener – Robert Slabanja, minister za šolstvo in šport - Igor Lukšič, predsednik Smučarske zveze Slovenije Stane Valant, župan – Primož Zupančič, ravnatelj in podravnateljica, cela njena družina, in še mnogo drugih. Pravtako je bila deležna svoje himne, ki jo je zaigral ansambel Svetlin. Pravtako je ta ansambel igral še ostalo glasbo na tem sprejemu.
Da obiskovalci nebi bili lačni, je poskrbel Aktiv žena iz Dola, ki so spekle prav dobro pecivo. Niso pa bile samo one krive, da ni bilo lakote, kuhali so tudi golaž. Pa tudi žeje nismo občutili. Za brezplačno pijačo so poskrbeli gostitelji.
Tako da je ta dan minil v lepem vzdušju. Jaz in še mnogi želimo Petri da bo še naprej dobro tekla, pa da bomo lahko še velikokrat praznovali njeno vrnitev in osvojene zmage!





















Petra ponosni smo nate! Mi smo s tabo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar